아주대학교

검색 열기
통합검색
모바일 메뉴 열기
 
 
 

일반공지

[사무] [당일공지] 홈페이지 이관작업으로 인한 전산 서비스 중지 안내(7/21, 화)

  • 커뮤니케이션팀
  • 강영화
  • 작성일 2020-07-21
  • 조회수 2023

홈페이지 기능 및 인프라 개선을 위해 서버 이관 작업을 아래와 같이 진행합니다.
아래 기간동안 전산 서비스가 원활하지 않을 수 있으니, 관련 서비스 사용을 자제하여 주시기 바랍니다.


- 작업 기간 : 2020.07.21.(화) 18:00~20:00 (2시간 작업 예정)
- 작업 서비스: 홈페이지, AIMS2, 학사웹, 포털, 전자결재, 아주Bb, 로그인,  통합모바일 앱 등(G-mail은 사용 가능)


  ※ 작업상황에 따라 중지 시간은 변동될 수 있습니다.
  ※ 교수님들께서는 작업 기간 동안 성적 등록 및 제출은 피해 주시기 바랍니다. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

In order to improve the main website of Ajou University, we are planning on transferring the server tomorrow. Please kindly understand that some services might not be available for few hours due to the operation. For more details, please refer to the below information.


- Date and Time : Tuesday, July 21st, 6PM to 8PM (2 hours of work scheduled)

- Restricted Service : Main website, AIMS2, Academic Web, Portal, Electronic Payment, AjouBb, Login, Integrated Mobile App, etc. (Gmail is available)


  ※  The transferring operation might take some time depending on the amount of data.

  ※  For professors, please avoid submitting or imputing the grade during this time